تزیین حیاط با چمن مصنوعی

قبل از ارائه ایده برای باغ چمن مصنوعی، نحوه قرار دادن آن را توضیح می دهیم. اول از همه باید زمینه ای را که می خواهیم در آن قرار دهیم آماده کنیم. اساساً در مورد حذف علف های هرز و تخلیه است. علاوه بر این، مطلوب است که یک علف کش اضافه کنید. وقتی زمین آماده شد، وقت آن است که آن را صاف کنید. برای این کار، برای مثال، دامنه ها را با شن و ماسه رودخانه پر می کنیم تا همه چیز در همان ارتفاع باقی بماند. سپس نوبت به گذاشتن توری علف های هرز و محکم کردن آن با میخ می رسد. این کار از جوانه زدن گیاهان در زیر چمن مصنوعی جلوگیری می کند. بدیهی است که این وظایف تنها در صورتی باید انجام شود که روی بتن کار نکنیم.

 

حالا که می‌توانیم روی زمین صاف و تمیز یا روی بتن کار کنیم، باید رول چمن مصنوعی را طولانی‌تر کنیم. بهتر است حداقل دو ساعت قبل از تثبیت آن را زیر نور آفتاب بگذارید. بنابراین، با زمین سازگار می شود و موها را بلند می کند. این کار بیشتر با رول ها را تسهیل می کند. پس از این مدت، یک جعبه کاتر بردارید و چمن مصنوعی را به اندازه برش دهید و آن را زیر سطح قرار دهید.

نکاتی برای چیدن چمن

توصیه هایی برای نصب چمن مصنوعی در اطراف درختان

سپس باید بریدگی های باسن را اصلاح کنید. برای این کار باید تمام اتصالات رول های استفاده شده را ببندیم. این کار را با یک نوار چسب انجام می دهیم که آن را در وسط قرار می دهیم و البته پلاستیک محافظ را جدا می کنیم. برای رسیدن به تناسب بهتر، بهتر است فشار دهید.

در این مرحله، زمان آن است که چمن مصنوعی را با گیره محکم کنید. و به این ترتیب او را از حرکت باز می دارند. آنها باید در محل اتصال رول ها و در اطراف کل محیط، تقریباً یک در هر شصت سانتی متر قرار گیرند. در نهایت، راه رفتن روی چمن ها با یک قلم مو باقی می ماند و در درجه اول بر روی مناطقی که رول های مختلف با هم ملاقات می کنند اصرار می کنیم.

در حالی که این نوع چمن می تواند بسیار مفید باشد زیرا بسیار با طراوت و طبیعی است و به نگهداری چمن معمولی نیاز ندارد، اما دانستن نحوه تمیز کردن چمن مصنوعی ضرری ندارد.

بهترین ایده های باغچه چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در دکوراسیون بسیار متنوع است.

از آنجایی که ما قبلاً می دانیم که چگونه چمن مصنوعی بگذاریم، فقط باید ایده هایی برای باغ های چمن مصنوعی ارائه دهیم. امکانات بی پایانی برای تزئین فضای باز ما با این طومارهای سبز وجود دارد. ساده ترین کار این است که به سادگی سطحی را که در ذهن داریم با چمن مصنوعی بپوشانیم. و سپس با گیاهان مختلف، مبلمان فضای باز، لامپ ها و غیره تزئین کنید. اگرچه این می تواند عالی باشد، بسیاری از ایده های اصلی دیگر نیز وجود دارد.

با چسبیدن به گزینه های ساده تر، ما فقط می توانیم چمن مصنوعی را در قسمت خاصی از باغ قرار دهیم. این ایده را می توان حتی بیشتر تاکید کرد اگر منطقه ای را با آلاچیق پوشانده باشیم، بسیار شیک است. برای اینکه این فرصت واقعاً چشمگیر باشد، آن را به ویژه در باغ ها یا تراس های بتنی یا سنگی توصیه می کنم. این جزیره سبز کوچک، محافظت شده از تنهایی، به طور مثبت برجسته خواهد شد.

همچنین امکان پر کردن دیوار با چمن مصنوعی به جای خاک وجود دارد. این مانند نوعی باغ عمودی مصنوعی است، ساده اما اصلی. می توان آن را با گل های پلاستیکی تزئین کرد یا سنگ ها را چسبانده و شکل داد. برای اینکه این دیوار سبز را بیشتر برجسته کنیم، می‌توانیم ایده قرار دادن چراغ‌ها یا LED روی آن را تغییر دهیم. در شب، آنها می توانند با نورپردازی مستقیم بالای چمن روی دیوار، جو ایجاد کنند.

گزینه دیگر ترکیب چمن مصنوعی با قطعات سیمان یا سنگ است. بنابراین مثلاً می توانیم این مواد را طوری ترتیب دهیم که مسیری در وسط سبزه ایجاد کنیم. این ایده باغ شما را بسیار خوب نگهداری و زیبا می کند.

با باقی مانده چمن مصنوعی چه کنیم؟

ما نه تنها می خواهیم به شما ایده هایی برای باغچه چمن مصنوعی بدهیم، بلکه می خواهیم چگونه از آنچه از رول های خود باقی مانده استفاده و تزئین کنید. به عنوان مثال، می توانید یک نوار اضافی از چمن مصنوعی ذخیره کنید. آن را به عنوان نوار لغزنده جدول قرار دهید. تزئین میزهای فضای باز با رنگ های سبز تازه به آنها سبکی متمایز می دهد.

همچنین می توانیم از بقایای چمن مصنوعی برای تزئین حیاط با چمن مصنوعی استفاده کنیم، در صورتی که پله هایی به سمت باغ یا تراس داشته باشیم. اگر نه، می توانیم از آنها به عنوان تشک درب استفاده کنیم. همانطور که می بینید، برنامه های کاربردی زیادی وجود دارد!

وقتی در مورد چمن مصنوعی صحبت می کنیم، اغلب به فکر یک زمین فوتبال یا گلف می افتیم. بله، این چیزی است که من پیشنهاد می کنم. اگر فضای کافی در باغ خود دارید، چرا یک زمین فوتبال کوچک برای بازی با بچه ها ایجاد نمی کنید؟ بدیهی است که نباید به اندازه یک زمین فوتبال واقعی باشد، اما باید آنقدر بزرگ باشد که کمی دور بزند. با رنگ آمیزی روی خطوط سفید و قرار دادن دو پورتال، آماده لذت و تفریح ​​خواهید بود. علاوه بر این، باید توجه داشت که سقوط کودکان روی چمن مصنوعی نسبت به بتن یا ماسه آسیب کمتری خواهد داشت.

از نظر گلف، ممکن است کمی فضای زیادی را اشغال کند، اما می‌توانیم مینی گلف را انتخاب کنیم، درست است؟


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]