زیرسازی چمن مصنوعی فوتبال

ساخت زمین فوتبال با چمن مصنوعی

یک زمین فوتبال چمن مصنوعی چگونه کار می کند و بهترین زمین های فوتبال را در مسکو کجا می توان پیدا کرد.

پوشش با کیفیت بالا اساس یک بازی ایمن و سازنده است که احساسات و برداشت های منحصر به فردی را به وجود می آورد. چمن طبیعی زندگی نیاز به نگهداری منظم دارد، کفپوش لاستیکی و پارکت کمتر کاربردی است، بنابراین یک جایگزین ایده آل ایجاد شده است - زمین های چمن مصنوعی.

 

چمن مصنوعی زمین های ورزشی چگونه پدیدار شد

ساخت و چیدمان زمین های فوتبال با چمن مصنوعی در سال 1964 آغاز شد. اولین پوشش در مقیاس بزرگ در مدرسه ای در پراویدنس، رود آیلند نصب شد. پیش از این، برای حدود پنج سال، اعضای مرکز آموزشی فورد ایده استفاده از چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی را در موسسات آموزشی ترویج می کردند.

 

اولین زمین های فوتبال مصنوعی با کیفیت خاص و مقاومت در برابر سایش متمایز نشدند، بنابراین به سرعت خواص عملیاتی خود را از دست دادند. در نتیجه پیشرفت های متعدد، نسل دوم چمن های مصنوعی بر پایه نخ های پلی پروپیلن ساخته شد. اما پرش توپ روی چمن مصنوعی به خوبی روی چمن طبیعی نبود، بنابراین توسعه ادامه یافت.

 

چمن مصنوعی با کیفیت بالا برای استادیوم ها تنها در سال 1996 ایجاد شد. چمن مصنوعی ساخته شده از پلی اتیلن نرم و راحت نه تنها در ورزش های آماتور بلکه در ورزش های حرفه ای نیز مورد تقاضا قرار گرفته است.

 

ساخت زمین فوتبال با چمن مصنوعی

چمن مصنوعی کاملاً مطابق با فیفا است و برای تمام سطوح بازی مناسب است. پوشش نیازی به چمن زنی و برش منظم ندارد، حتی پس از مدت طولانی رطوبت خشک نمی شود، تحت تأثیر عوامل خارجی نامطلوب خراب نمی شود. این یک راه حل عالی برای مناطقی با آب و هوای خیلی سرد یا گرم است، جایی که اطمینان از نگهداری کامل منظم از زمین بازی دشوار است.

ویژگی های اصلی یک چمن مصنوعی با کیفیت:

خواص خود را به مدت پنج سال حتی در شرایط بارهای شدید از دست نمی دهد. دارای رنگ سبز یکنواخت است، در برابر اشعه ماوراء بنفش محو نمی شود. چسبندگی کامل را فراهم می کند. ایمنی محیط زیست - در تولید پوشش ها نباید از موادی که ترکیبات مضر برای انسان و محیط زیست منتشر می کنند استفاده شود.

به لطف فناوری مدرن، تخمگذار چمن مصنوعی به زمان زیادی نیاز ندارد. عمر مفید پوشش تا حد زیادی به نحوه حرفه ای نصب بستگی دارد.

زمین های فوتبال چمن مصنوعی را کجا می توانم پیدا کنم؟

در مسکو پیدا کردن زمین های فوتسال با چمن مصنوعی چندان آسان نیست، زیرا بیشتر سالن ها از پایه لاستیکی یا پارکت استفاده می کنند. ما اطلاعاتی را با شما به اشتراک می گذاریم که در آن می توانید زمین های ورزشی عالی را با قیمت پایین اجاره کنید!

بهترین سالن های فوتبال با چمن مصنوعی:

سالن فوتبال سوکلنیکی پارک - سالن هایی برای تمرین در تمام طول سال در قالب 3 * 3 / 4 * 4. و یک میدان فوتبال برای بازی 5 * 5 / 6 * 6. می توانید تجهیزات لازم، اتاق پذیرایی را اجاره کنید، از منطقه تفریحی استفاده کنید. 2 سالن فوتبال در توشینو برای بازی 5*5 و یک زمین بزرگ دوم برای بازی 8*8. سالن ها دارای نور با کیفیت بالا، دوش، رختکن، کمدهای شخصی هستند. مربی و داور می توانند در این بازی دخیل باشند.

هنگام چیدمان سالن ها از چمن های دارای تاییدیه فیفا استفاده شد. همه دوستداران فوتبال بدون در نظر گرفتن سطح تمرین می توانند از زمین ها و میادین دیدن کنند.

 

رزرو سالن های فوتبال با چمن مصنوعی به مدت 1 ساعت امکان پذیر است. فقط با چند کلیک می توانید به صورت آنلاین در وب سایت رزرو کنید. گزینه پرداخت جزئی موجود است!


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]