چمن مصنوعی بین سرامیک

چرا چمن مصنوعی؟

چمن مصنوعی  بسیار شبیه به چمن طبیعی است و مزایا و گزینه های طراحی زیادی را به خصوص در فضای داخلی ارائه می دهد. چمن مصنوعی همچنین برای مناطق کوچک مانند بالکن یا تراس ایده آل است. چمن مصنوعی مانند یک فرش با برخی معیارهای اضافی و مراحل پردازش توصیه شده است. - با پردازش مناسب در فضای باز، چمن مصنوعی برای زمین های مینی گلف، زمین های بازی، زمین های تنیس و برای طراحی باغ نیز ایده آل است.

  • دیگر لازم نیست چمن را چمن بزنی.
  • چمن مصنوعی در هر فصلی که باشد همیشه سبز است.
  • عمر طولانی و گارانتی بین 10 تا 15 سال با مراقبت کافی.
  • مناسب برای کودکان و حیوانات خانگی
  • تمیز کردن آسان، حتی با مدفوع حیوانات.
  • بهینه در مناطق تجاری: ویترین مغازه ها، نمایشگاه ها یا غرفه های نمایشگاهی.
  • جالب به عنوان یک بام سبز روی یک اسکله (وزن کم).
  • با خط تولید از طول چمن 40 سانتی متری، از نظر نوری تفاوت چندانی با چمن طبیعی ندارد.

معایب:

  • چمن مصنوعی چمن طبیعی نیست.
  • بوی علف طبیعی نمی دهد

چگونه از چمن مصنوعی در داخل خانه مراقبت کنم؟

- با جاروبرقی، بخارشوی یا برس. از مواد حاوی کلر استفاده نکنید!

چگونه از چمن مصنوعی در فضای باز مراقبت کنم؟

- با دمنده برگ، مسواک بزنید، با آب یا دوش باران شدید بشویید.

فضولات حیوانات و غذای باقی مانده را فورا حذف کنید!

آیا چمن مصنوعی می تواند بار استاتیکی داشته باشد؟

- بله، درست مانند هر فرشی که می تواند الکتریسیته ساکن تولید کند، چمن مصنوعی بین سرامیک نیز می تواند الکتریسیته ساکن تولید کند. چمن مصنوعی را با آب خیس کنید، اسپری کنید.

کنترل علف های هرز روی چمن مصنوعی در فضای باز؟

- مانند هر ماده ای که تحت تاثیر شرایط آب و هوایی و طبیعت قرار می گیرد، چمن مصنوعی نیز باید طبق دستورالعمل استفاده از آن مراقبت شود. عوامل بیولوژیکی مختلفی که در برابر جلبک ها، خزه ها و علف های هرز موثر هستند در مرکز باغ یا فروشگاه سخت افزار موجود است. به طور منظم علف های هرز را بچینید و با مسواک پاک کنید. علف های هرز را قبل از ریشه زدن حذف کنید.

ماندگاری چمن مصنوعی چقدر است؟

- 10-15 سال بسته به منطقه کاربرد، استرس، فشار، استفاده و شدت مراقبت. البته فرآوری، نحوه چیدمان فرش چمن و اینکه آیا تمام مراحل یا شرایط پردازش توصیه شده رعایت شده است. طول عمر از لحظه تحویل شروع می شود.

چمن مصنوعی چقدر بی ضرر است؟

- ترکیب چمن مصنوعی تابع استاندارد NEN EN71-3 است. همان استانداردی که در مورد پلاستیک‌های اسباب‌بازی‌های کودکان یا صنایع بسته‌بندی مواد غذایی اعمال می‌شود و به گفته سازنده، نباید هیچ ماده مضری منتشر کند.

آیا چمن مصنوعی در بالکن یا تراس می تواند پوسیده شود؟

- هر فرشی اگر به درستی از آن مراقبت نشود پوسیده می شود. در مورد بالکن ها یا تراس ها، به اصطلاح صفحات یا کاشی های زهکشی باید زیر چمن مصنوعی گذاشته شود تا چمن مصنوعی هوادهی شود و آب تخلیه شود.

آیا چمن مصنوعی می تواند بسوزد؟

- آتش و اجسام داغ همیشه باید دور از چمن مصنوعی نگهداری شوند! چمن مصنوعی نمی سوزد، اما ذوب می شود. اگر چمن مصنوعی با ماسه پر شود، یعنی شن و ماسه زیر و سطح آن با شن و ماسه درمان شده و برس زده شود، ماسه درجه خاصی از ایمنی آتش را تضمین می کند (طبق دستورالعمل سازنده) - اگر آتش سوزی وجود دارد، از آتش کوچک استفاده کنید. خاموش کننده هرگز پلاستیک های در حال سوختن را با آب خاموش نکنید.

از این به بعد رول ها و مقاطع کامل با عرض رول 2 متر را نیز به صورت آنلاین برای شما ارسال می کنیم! چمن مصنوعی مرغوب خود را مستقیماً به خانه خود تحویل دهید. برای بالکن، تراس پشت بام، خانه یا باغ شما. کاربردهای ممکن همه کاره هستند.

چمن مصنوعی چگونه حمل می شود؟

- ما کالاهای خود را که با نماد کامیون مشخص شده است با نمایندگی فوروارد با تلفن قبلی AVIS به شما تحویل می دهیم. این بدان معنی است که عامل حمل و نقل ما از طریق تلفن یا پیامک با شما تماس می گیرد و در یک بازه زمانی استاندارد 2 تا 3 روز کاری با شما هماهنگ می کند. سپس عامل حمل و نقل، رول را مستقیماً به درب ورودی شما "کنار مرز رایگان" تحویل می دهد.

تحویل چقدر طول می کشد؟

- ما معمولاً رول های کامل را در کمتر از 14 روز و بخش ها را در کمتر از 21 روز تحویل می دهیم. ما اغلب می توانیم ظرف یک هفته تقویمی تحویل دهیم! عالیه.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]